Svjesni smo da svi naši klijenti imaju jedinstvene izazove, stoga smo razvili rješenja kojima izlazimo u susret tim izazovima pomoću stručnosti, predanosti, transparentnosti, integriteta i iskrenosti.
Usredotočeni smo na pozitivne, trajne odnose i svakom od njih pridajemo posebnu važnost.
Ukoliko odaberete ovaj način prijave kvara, poruka će biti poslana direktno e-mail porukom u naš centar u Belom Manastiru. Dispečeri će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
Naša dispečerska služba stoji Vam na raspolaganju svakodnevno od 8:00-21:00 sati na brojevima telefona 031/700-971, 031/700-974 ili 099/2800-800. Pozivom na ove brojeve telefona stupate u direktan kontakt sa našim djelatnicima.
Dispečerska služba svakodnevno zaprima prijave kvarova, ali i ostale narudžbe. Nova on-line mreža potpomaže našem efikasnom radu. Nakon zaprimanja prijave kvara, serviserima odmah stižu potrebni podaci na njihova prijenosna računala, te odrađen posao istim putem javljaju u bazu. Pomoću ovog on-line sustava, voditeljima regija je u svakom trenutku omogućeno praćenje rada servisera.
Servisna služba koja pokriva čitav teritorij Republike Hrvatske, uključujući i otoke sastoji se od 40-tak stručno osposobljenih KEG servisera i frigomehaničara.
Servisna služba vrši poslove servisiranja kako rashladne opreme prodane od strane našeg odjela prodaje, tako i poslove koji se temelje na ugovornoj suradnji sa našim partnerima.
Našim serviserima omogućujemo stalno usavršavanje i razvijanje zajedno s ostalim članicama TC grupacije
Prednosti - Brza i povoljna visokokvalitetna usluga na prostoru cijele Republike Hrvatske, uključujući i otoke!