U suradnji s našim partnerima nudimo mogućnost financijske usluge najma, prilagođene specifičnim zahtjevima i mogućnostima u svim sektorima.

Svjesni smo da svi naši klijenti imaju jedinstvene izazove, stoga smo razvili rješenja kojima izlazimo u susret tim izazovima pomoću stručnosti, predanosti, transparentnosti, integriteta i iskrenosti.

Usredotočeni smo na pozitivne, trajne odnose i svakom od njih pridajemo posebnu važnost.

 

Česta pitanja

Gdje mogu vidjeti uređaje?

Naš izložbeni salon nalazi se na adresi:
Kralja Petra Svačića 130, 31 300 Beli Manastir


Gdje mogu preuzeti naručene proizvode?

Proizvodi se nalaze u našem skladištu na adresi:


Koliki je trošak dostave?

Ukoliko odaberete našu dostavu, trošak prijevoza se izračunava prema udaljenosti između adrese skladišta u kojem se naručena roba nalazi i prema odredišnoj (vašoj) adresi.


Postoji li garancija na kupljene proizvode?

Garancije na proizvode iz vlastite proizvodnje je 2 godine dok za sve ostale proizvode garancija traje 1 godinu od dana kupnje uređaja.


Prodajete li rabljene proizvode?

Ne, svi proizvodi koje prodajemo su novi.


Pokriva li servis područje cijele Republike Hrvatske?

Da, naša servisna služba pokriva područje cijele Republike Hrvatske uključujući i otoke.


Koji energetski razred imaju rashladne vitrine?

Profesionalna rashladna oprema nema energetsku klasifikaciju.


Mogu li naručiti dodatne police za hladnjake?

Dodatne police su dostupne za većinu hladnjaka.


Zašto je stranica hladnjaka vruća?

To je potpuno normalna pojava za neke vrste hladnjaka jer kondenzator stvara toplinu.


Koje su prednosti statičkog/ventilacijskog hlađenja?

Statičko hlađenje je jeftinije i manje suši proizvode.
Kod ventilacijskog hlađenja je temperatura konstantna u svim dijelovima hladnjaka.


Koji je razlog stvaranja vlage na vanjskom dijelu hladnjaka?

Provjerite jesu li vanjska temperatura i vlažnost u skladu s propisanim uputama u korisničkom priručniku. Ukoliko te vrijednosti nisu ispravne, može doći do kondenzacije u skladu sa zakonima fizike.


Zbog čega se može sakupljati voda na dnu hladnjaka?

Sakupljanje vode na dnu hladnjaka je tipično za modele s bočnim hlađenjem. U takvim slučajevima je najbolje hladnjak ne držati potpuno ravno, već ga nagnutni sasvim malo unazad kako bi voda mogla odlaziti kroz kanal za vodu.


Unutrašnjost hladnjaka je zaleđena, koji je razlog tome?

Provjerite zatvaraju li se vrata hladnjaka ispravno te ima li onečišćenja na profilima magnetske gume. Ova značajka može biti prirodan proces kod nekih modela hladnjaka s hlađenjem na bočnim stranicama jer sistem povremeno obavlja proces odmrzavanja.


Što učiniti ukoliko dođe do magljenja unutarnjeg dijela hladnjaka?

Obavezno nazovite naš servisni centar!


Zašto su se pojavile mrlje na hladnjaku od nehrđajučeg čelika?

Ne koristite kiseline/alkalne deterdžente za čišćenje, jer se na taj način može prouzročiti bojanje.


Koja je razlika između vodenog i zračnog hlađenja?

Nedostaci zračnog hlađenja:
Hladi se okolnim zrakom, nije moguća ugradnja pokraj hladnjaka, zahtjeva prostor za ventilaciju. Ukoliko je vanjska temperatura zraka visoka, smanjen je kapacitet leda. Isto vrijedi i kada se kondenzator ne čisti redovito. Osim toga, može se očekivati povećanje potrošnje.

Nedostaci vodenog hlađenja:
Preporučeno je da bude u potpunosti opremljeno. Hladi se vodom te se na taj način povećava potrošnja vode. Manje je podložno utjecajima vanjske temperature zraka. Održavanje stroja s vodenim hlađenjem je manje zahtjevno nego održavanje stroja s zračnim hlađenjem.


 
 

REFERENCE

TC Image TC Image TC Image TC Image TC Image TC Image TC Image TC Image
Opširnije

NOVOSTI I AKTUALNE VIJESTI

Prijavite se na našu stranicu za najnovije vijesti ili akcije i ponude!